poniedziałek, 19 września 2016

Testowanie fotoobrazów, warto skorzystać z takiej możliwości w Saal Digital Polska ;-) Polecam fotografom, reporterom i amatorom - rewelacyjne możliwości i jakość!

Jakiś czas temu na facebooku natknęłam się na bardzo interesującą propozycję Firmy Saal Digital Polska przetestowania fotoobrazu - jednego z ciekawej gamy produktów. Jestem dziennikarką i dużo fotografuję, to już wiecie, w dodatku zbiegło się to z terminem przygotowywania własnej wystawy fotografii reportażowej "Z odwagą, z miłością, bez lęku..." Ciekawe rozwiązania dla ekspozycji zdjęć, które oferuje Firma Saal Digital Polska idealnie wpisywała się w moje poszukiwania techniczne, najlepsze do ewentualnej ekspozycji fotografii wystawowej. Oferta obejmowała przetestowanie wydruku zdjęcia na: płycie PCV, Dibond, Pleksi, Gallery Print i Dibond Butlerfinish. Wybrałam według mnie najlżejszą płytę PCV o grubości 5 mm i rozmiarach 40x60, dla uzyskania efektu przestrzenności - z mocowaniem aluminiowym, dzięki któremu fotoobraz nie przylega do ściany ;-) i w różnym oświetleniu zyskujemy dodatkowy cień. Byłam zaskoczona profesjonalizmem firmy. Dla zakomponowania swojego zdjęcia dostałam aplikację Saal Design, bardzo łatwo zaprojektowałam fotoobraz, przesyłka dotarła zaraz po trzech dniach, co z Niemiec to niemal było natychmiastowo i bardzo solidnie zapakowana. Płyta PCV okazała się świetna - lekka, elegancka, uzyskałam efekt oczekiwany z mocowaniem, a zdjęcie wyszło żyleta, sami zobaczcie efekt. Nie wierzyłam, że można uzyskać tak fajny efekt, świetna akcja z przetestowaniem różnych rozwiązań, polecam, ja również przy różnych ekspozycjach swoich zdjęć będę korzystać z oferty firmy Saal Digital Polska i z czystym sumieniem polecam @saal.digital.polska A jeśli i Wy chcecie przetestować rozwiązania firmy Saal Digital Polska - wystarczy zgłosić się tutaj: http://www.saal-digital.pl/2016/recenzja-fotoobrazu/! Polecam, warto! Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w akcji, biorę się do tworzenia fotoksiążki ;-) i Was też zachęcam. Joanna Dębiec, dziennikarka, autorka wielu fotoreportaży, publikacji, projektów graficznych i dwóch wystaw fotografii i...tego oto bloga, w którym piszę sama lub gromadzę i polecam artykuły, które warto przeczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz