środa, 17 września 2014

Małe zderzenia z fotografią nieco inną niż reporterska

Sory za próby graficzne, ale mam zamiar trochę ten blog przeorganizować, żeby był wgląd w więcej poprzednich tematów z zajawkami i by to, co piszę było bardziej czytelne. Stopniowo, cierpliwości. Póki co, obiecałam zdradzić efekty warsztatów fotograficznych - mojego zderzenia ze sztuką fotografii artystycznej, ciemnią, barwnikami, utrwalaczami, naświetlaniem i innymi ;-) hmm... na wymierne efekty, już nie w sensie wystawy z próbkami i kilkoma fotografiami każdego z uczestników, bo to się dzieje, ale stworzenia jakiegoś większego albumu fotografii artystycznych, wykonywanych techniką "otworkową", cyjanotypią, czy gumą arabską... albo jeszcze czegoś równie zwariowanego (nie, do pomysłów Beksińskiego mi daleko, spokojnie) - jeszcze trzeba będzie poczekać, ale na dobry początek... zobaczcie http://www.zakliczyninfo.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2779:fotografia-wokol-nas-fotorelacja-z-warsztatow&catid=5&Itemid=45, a to z otwarcia wystawy, szkoda, że zbliżeń prac nie ma: http://www.zakliczyninfo.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=2829:w-zakliczynie-kochaja-fotografie11&catid=5&Itemid=45 postaram się napisać więcej o tego rodzaju technikach fotograficznych, mi wiele ta zabawa dała...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz